17 Eylül 2013 Salı

Biliyorum... Bilmiyorum...

Hayat bilip de bilmiyorum diyebilmek çoğu zaman…
Yıldızların ışık yılı uzakta olduğunu bilip de aslında elimizi uzattığımızda yakalayacakmışcasına dilek dileyebilmek…
Ölümün hayattaki tek gerçek olduğunu bilip de hiçbir zaman bizim kapımızı çalmayacakmışcasına inadına yaşayabilmek…
Dost dediğin insanın seni günlerce aramasa bile onun hep yüreğinde olduğunu bilmek…
Sabah sevmediğin bir insana sadece insan olduğu için “günaydın” diyebilmek…
Büyüdükçe insanların yüreğindeki saflığın azaldığını bilip de yine de çocuk masumluğunu o yüreklerde arayabilmek…
İstiklal Caddesi’nde bir cumartesi akşamı bilerce insanın içinde yürürken yalnızlığı hissetmek…
Bir pazar sabahı kulağında müziğinle sahilde tek başına yürürken herkesin senin yanında olduğunu hissetmek…
Bir anı yaşabilmek için bir ömrü feda edebileceğini bilirken bir ömre binlerce anı sığdırmak…
Bembeyaz dünyada tozpembe hayaller kurup, bu hayalleri grileşen dünyada gerçekleştirebilmek…
Herşeyin ötesinde biliyorum dediklerine bilmiyorum diyebilecek cesareti bulabilmek…




Fatma PAŞA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...